woensdag 23 mei 2012

Justin Bieber's fragrance for her: Someday

Justin Bieber heeft nu een parfum, genaamd Someday.


Ik was heel benieuwd ernaar en ging vandaag dus even langs bij de Douglas. En gelukkig stond hij er nog! Ik was namelijk bang dat de 'Beliebers' ze allemaal hadden leeggekocht, maar dat was dus niet zo.

Ik vond het geurtje wel lekker. Het was niet van 'wauw ' of ' heerlijk' , maar hij viel ook niet tegen.


Ik vind het flesje heel erg lijken op het flesje van Lola van Marc Jacobs.
Ik vind de verpakking mooi, maar vind zelf ook dat het een beetje cheap overkomt als je iets maakt dat sprekend op een ander parfumflesje lijkt.

Ik ben er dus niet zo heel erg weg van !

Bekijk hier de commercial:



Hij kost €29,95 voor 30 ml.
Je hebt hem ook als purse spray en die is €16,- voor 9 ml.


Wat vinden jullie van deze parfum?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten