zondag 20 mei 2012

Favorite Budget Make-up Van Dit Moment...


Mijn favorite budget producten op dit moment. Ze zijn ook allemaal gewoon bij de drogisterij verkrijgbaar, dus hoef je niet via internet te bestellen. Ik gebruik ze om eerlijk te zeggen niet vaak, omdat ik liever voor een MAC of Chanel ga, maar deze producten zijn ook echt prima te gebruiken en zijn zeker goed qua kwaliteit als je het vergelijkt met de prijs.

Foundation:

Catrice - Photo Finish 18h Liquid Foundation

Ik vind dit een hele goede foundation vooral als je kijkt naar de prijs. Hij dekt goed en zorgt voor een mooi egale huid.

Hij kost iets rond de €6,-












Poeder:

Catrice- Skin Finish Compact Powder

Weer een product van Catrice. Ik vind Catrice persoonlijk ook een heel goed budgetmerk.
Deze poeder is heel erg fijn.

Hoeveel hij kost weet ik niet precies maar ik denk zo rond de €4,-.










Blush:


Essence - Silky Touch Blush kleur: 20 Babydoll

Deze blush is echt supermooi! Hij is niet te opvallend maar toch echt heel mooi met een klein beetje shimmer. Echt een aanrader !

Deze kost iets rond de €2 - €3,- .











Mascara:

Essence - Maximum Definition Volume Mascara

Deze mascara is echt super!
Er komt binnenkort nog een review over.

Hij kost iets rond de €3,- .






Oogpotlood/ liner:

Catrice - Eyeliner Pen kleur: Zwart

Dit is een hele fijne liner! Ik kan er persoonlijk heel goed mee werken en vind hem echt top !

Hij kost iets rond de €3,- .













Lipgloss:


Essence - Stay With Me Longlasting Lipgloss

Dit zijn hele mooie lipglosjes. Ik vind iedere kleur wel mooi. Het stokje ziet er wel heel raar uit en is iets lastiger om mee te werken, maar ik vind de kleuren echt heel mooi.

Hij kost zo'n €2,50 geloof ik.




Dat waren mijn favorite budget-producten van dit moment.

Welke budget-producten gebruiken jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten